WeLcOmE

▄ █ ▄ █ ▄ █ ▄MÜŝįк is My Life▄ █ ▄ █ ▄ █ ▄

joi, 13 octombrie 2011

Lifestyle

statusuri 
                 a)  Cu totii ne indragostim,dar numai unii iubesc cu adevarat.Esti si tu printre aceia?


TOP 10 statusuri de dragoste
    1) Inima mea este cel mai mare dusman.De ce?Pentru ca imi apartine mie,dar bate pentru el.
    2)Dupa ce pleca lasa mereu in urma ei inimi ucise.Zambea stiind ca va iubi in basme si vise.
    3)Poti sa-mi spui de o mie de ori ca nu ma iubesti!Nu te cred!Poti sa minti pe cine vrei tu,dar pe mine nu! Nu te cred...
    4)As vrea sa-i spun ceva: "Da,nu e vina ta,tot ce se intampla e sortit sa fie asa!"
    5)Si orice ar fi facut cineva pentru a-i impiedica,ea il vedea doar pe el,si el doarpe ea!
    6)Zarurile au fost aruncate!Tu si eu pentru eternitate!...
    7)Desi am trecut prin multe,suntem impreuna,pentru ca nu poti cadea cand te tine cineva de mana!
    8)Oare...aceeasi minciuna i-o spui si ei?
    9)Intr-o zi imi vei simti lipsa.Crede-ma.Ziua asta e astazi.
    10)De ce Doamne mi-a fost scrisa o iubire interzisa?




              b)Pentru zilele acelea cand nu esti destul de optimist...Don't worry,be happy!


   TOP 10
     1)Nu cauta fericirea,creeaz-o!
     2)Apar interesele si nu ma mai doare,nu ma mai intereseaz ape cine calc in picioare!
     3)Actionez ca trupele antitero: te las pe tine sa fii 1,cand stiu ca te indrepti usor spre zero!
     4)Mi-e dor de tine astazi,mai mult decat de obicei.
     5)De-atatea ori cum vad ca visele se sfrasesc,de-atatea ori ma ambitionez sa reusesc.Indiferent cum...voi reusi!
     6)A fost langa tine mereu la o distanta de-un "PLAY".
     7)Simpla,in cel mai complex mod,timida,cu un tupeu fantastic,energica intr-o lene notorie,zapacita in cel mai seios mod,optimista in cel mai pesisimit mod posibil,rea dar totusi buna!
      8)M-am săturat să caut la infinit scuze puerile,
M-am săturat să curăţ mereu acelaşi parfumat ratat,
M-am săturat mereu, să caut tot eu chipurile,
Care la un moment dat în furtuna vieţii m-au abandonat..:)!
                  9)Alerg să fug de mine, să nu mă mai întorc,
Alerg să-mi schimb destinul solitar şi crud,
Alerg aceleaşi scuze, nu vreau de-acum sa mai aud !
Alerg să nu mai desenez al vieţii obscur cerc..încerc !:
                    10) Ea m-a ajutat incet incet sa devin ce sunt acum !! ;x

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu