WeLcOmE

▄ █ ▄ █ ▄ █ ▄MÜŝįк is My Life▄ █ ▄ █ ▄ █ ▄

sâmbătă, 9 aprilie 2011

Ce culoare ti se potriveste la oja?





Regulile's super simple!Trebuie doar sa alegi A,B, C ,D sau E si raspunsul ales de cele mai multe ori iti va indica culoarea care ti se potriveste in materie de oja!


1)Daca ar trebui sa iesi cu iubytul tau,ce loc special ai alege pentru voi doi?
             A.Un restaurant de fitze.Ar fi perfect pentru noi doi!
             B.La cinema...Un film de groaza,si eu as putea sa il iau in brate....ne mai si sarutam...PERFECT!
              C.O plimbare in parc,linistita,ceva doar intre noi doi...Ne tinem de mana...ne luam in brate..si usor imi apropii buzele de ale lui...
             D.La discoteca.Acolo putem socializa cel mai bine,si mai ales ca ma pot intalni cu prietenele mele sa mai si vorbim..Dar doar atunci cand sunt cu motanelul meu ma distrez pe cinste!
             E.Nu cred ca ar trebui sa plecam de acasa,adica poate lua masa cu mine,la mine acasa,putem urmari un film...o comedie,sa radem impreuna pe nerasuflate!Mai bine decat orice!


2)La scoala,te certi cu o colega.Ce ii spui?
              A."Esti chiar culmea!Eu doar am vrut sa discutam,dar tu nu...Ce-ar fi sa te bat un pic?Sau stai,nu esti inarmata!"
              B."Este doar vina ta!Si apropo,m-am saturat sa ma iei la mijto,mai ****!ESti o ****",etc.,etc.....
                C."Imi pare rau ca ne certam,dar intelege-ma si pe mine!Nu este doar vina mea,gandeste-te la asta!"
                D."Asculta,nu doar tu existi aici!Sunt si alte persoane,care incearca sa fie ca tine!"
                E."Sorry,dar am o zi mai proasta!Trebuia sa vezi cum reactionez in zilele mele bune!Sunt mai fericita ca acum!"


3)Care este culoarea ta preferata?
               A.Culorile deschise si vii-cam ca mine!Rosul,galbenul,portocaliul,si toate culorile calde...
               B.Nu vreau sa par copilaroasa,dar ador negrul!
               C.Imi plac culoarile feminine,gen rozul,rozul,rozul...
               D.Nu conteaza culoare,atata timp cat luceste:x
               E.Culorile care sunt nonculori.imi plac culorile mature,care sa ma arate serioasa.Albul,este sincer,si ma atrage...la fel si albastrul!


4)Cum este personalitatea ta?
             A.Sunt sociabila,si ador romantismul...de obicei,cand sunt cu iubitul meu,il trag dupa mine sa ne sarutam ....ador sa fiu iubita si sa iubesc in acelasi timp.
             B.Sunt o fire rebela,originala....si mai ales ca imi place sa las un mister intre mine si persoanele cu care vorbesc...
              C.Sunt destul de fragila in fata baietilor,si cu gasca la fel,desi firea mea nu prea tradeaza asta.
             D.Sunt o fire jucausa si vesela,si imi place sa fac lumea sa rada!
             E.imi place sa am un aspect natural,sa fiu originala de la origini.Desi am un frate/sora,ma descurc,si sunt matura!


5)Ce flori iti plac/?
              A.Trandafirii rosii...Romantism...Ador asta:X:X:X:X:X:X
              B.Florile acelea din filmele dramatice si horror-trandafirii negri sau albastri...lasa un aer misterios in jurul lor...imi place mult acest lucru.
              C.Crinul este floarea mea preferata..
              D.Orhideea imi da un aer specific serios,dar iubitor...este complexa,la fel ca si mine.
              E.Florile primavaratice,cum ar fi zambilele si ghioceii...lalelele....garofitele pitice....


6)Care este materia ta preferata?
             A.Chimia,ar putea fi...dar cel mai mult imi place Limba romana:D
             B.desenul si muzica..ma atrag ca un magnet
             C.Limbile straine:Engleza,Franceza...poate in special engleza!
             D.Religia,neaa.....poate la fizica incerc sa fiu cea mai buna!Si sportul..
             E.Matematica,ma pricep destul de bine la asa ceva...


7)Care este actrita ta preferata din cele enumerate mai jos?
               A.Angelina Jolie
                B.Nu am o actrita preferata,dar ca si femeie din ziua de azi imi place Natalia Kills!
               C.Keyra Knightley!
                D.Adela Popescu-vioaie ca mine!
               E.Khaterine-Zeta Jones,sau Mandy Moore


MAJORITATEA A:Deci,rosul este culoarea foarte puternica,care atrage atentia oricui!O fata cu unghiiloe rosii are incredere in ea,si are o personalitate romantica.Felicitari!








MAJORITATEA B:Negrul nu este doar misterios si mistic,ci este si culoarea potrivita tie!Esti o fire rebela,nonconformista,dar ceea ce ti se potriveste este si aspectul ca nu esti o fire cumintita;)


MAJORITATEA C:Rozul!Feminitatea este primul cuvant din dictionar pentru tine.Rozul este o culoare clasica de oja,si aceasta facandu-te sa pari delicata in ochii baietilor.Rozul pal ar fi culoarea perefcta pentru prima intalnire!
In plus,esti expresiva si ar trebui sa iti faci loc in biblioteca pentru cartea ta numita:Viata mea perfecta!Gandeste-te la asta;):D


MAJORITATEA D:Cu sclipicici!Fetele ca tine iubesc tot ce straluceste!Baietii iubesc sa vada o fata cu sclipici,observand-o ca fiind o fire jucausa si vesela.Mijto,nu crezi?



MAJORITATEA E:Lacul transparent se potriveste fetelor naturale,ca tine!Nu cred ca suporti lacul strident si nici sa iti vopsesti parul,caci nu ai nevoie!Cat timp esti sanatoasa si frumoasa,vei avea nevoie de oja transparenta si cuminte,ca tine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu