WeLcOmE

▄ █ ▄ █ ▄ █ ▄MÜŝįк is My Life▄ █ ▄ █ ▄ █ ▄

luni, 18 aprilie 2011

PlaYList

Dupa cum sunteti obisnuiti,voi reface playlistu' de azi...sa vedem care ar fi cele mai importante melodii pentru sarbatoarea Pastelui!

***BEST EVER:Rihanna-S&M***
1.P.Diddy -I'm coming (home)
2.Avril Lavigne-I love you
3.Ke$ha-We R who we R
4.P!nk-F**kin' perfect
5.J.Lo feat Pitbull-On the floor
6.Jessie J feat BoB-Price tag
7.BoB feat Hayley Williams-Airplanes
8.Justin Bieber feat Jaden Smith-Never say Never
9.Lady GaGa-Born this way
10.Bruno Mars-Grenade
11.Enrique Iglesias ft Ludacris-Tonight(I'm loving you)
12.Miley Cyrus-Who owns my heart
13.Miley Cyrus feat Emily Osment-Wherever I go
14.Narcotic Sound ft Christian D-Danca Bonito
15.Puya-Vestul salbatic
16.Corina-No sleeping
17.Smiley ft Pacha man-Love is for free
18.Fly project-Goodbye
19.Rihanna ft Drake-my name
20.Eminem ft rihanna-love the way you lie
21.Cheryl Cole-Parachute
22.Andra-something new
23.Beyonce-Sweet dreams
24.Inna -Sun is up
25.Eminem-Not afraid
26.Pussycat Dolls-I hate this part
27.Guess who-manifest
28.Radio Killer-Lonely heart
29.Katy Perry-Firework
30.Madcon-Freaky like me

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu