WeLcOmE

▄ █ ▄ █ ▄ █ ▄MÜŝįк is My Life▄ █ ▄ █ ▄ █ ▄

luni, 4 aprilie 2011

~EU IN GENERAL~

Salut , lume!As vrea sa va spun mai multe despre mine,si asa poate ne vom cunoaste mai bine!Deci,numele meu este Alexandra(si Andreea:D).Am 12 ani  si 7 luni.Sunt nascuta pe 13 septembrie,zodia fecioara(LOL),in Buzau.Proecle(majoritatea):Aly,Alexia,Alexis,Alexa...Culoarea ochilor:caprui,ochi sunt caprui....Parintii mei sunt Maria si Marian(se potrivesc la nume,cat si la sentimente!).Am si eu animale de casa,doar ca sunt la tara,la mamaia:4 pisici adorabile in varsta de 9 luni+un catel(maidanez:))} in varsta de 9 luni.
La scoala,materia mea preferata este engleza,poate si romana...nu's pretentioasa la capitolul asta!Ascult muzica destul de diferita:pop-rock(tot ce tine de astea doua),chiar si separate,.Spre exemplu: pop(P!nk,Shakira,Nelly),rock(AVril Lavigne,Muse,the kings of leon-doar 1,2 melodii!),iar pop-rock,toate astea combinate!Filmele mele preferate sunt Stapanul Inelelor si Piratii din Caraibe.Sunt foarte diferite ca subiect,dar ma atrag,ca la magneti!Iar cartea preferata este tot Stapanul Inelelor!
Animalul meu preferat este lupul,culoare prefrata este portocaliul,anotimpul preferat este primavara,iar revista preferata este Bravo Girl,iar mai nou ar putea fi si In Galop!
Inghetata mea preferata este Cherry Dream:X:x:X:x,iar melodia pe care am fredonat-o excesiv in ultima vreme este Who owns my heart de Miley Cyrus,care desi fiind de anul trecut,imi plache mult de tot!
Si cam atat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu