WeLcOmE

▄ █ ▄ █ ▄ █ ▄MÜŝįк is My Life▄ █ ▄ █ ▄ █ ▄

sâmbătă, 24 decembrie 2011

Poezie de la o fana:X

Eh,uitati dragele mele,ca o cititoare inraita a blogului nostru a indraznit si a trimis un e-mail cu o poezie de-a ei.
Este de la Bety (din Bucuresti)pentru noul sau iubit,Marian,zis Mar-Y.Poezia se numeste "Tu,dragoste".Si,ce sa mai spunem,felicitari Bety,ai cu cine sa-ti petreci Craciunul si Revelionul.Sper sa va placa creatia dragei noastre!



    Tu,dragoste
Azi am invatat sa ras
Si mi-am adus aminte
Ca in trecut am invatat
Si lucruri mai marunte.


Demult,s-ascult am invatat
Si te-auzeam intruna
Cand tu plangeai si suspinai
Eu te tineam de mana.


Apoi m-ai invatat sa spun
Ce simt si ce gandesc
De dragul tau am invatat 
Ce-nseamna "Te iubesc".


Timpul m-a invatat sa tac
Caci vorbele-mi raneai
Atunci cand singura plangeam
Si tu ma ascultai,dar taceai.


Dar azi am invatat sa rad,
Si nu regret nimic
Fiindca tot ce am invatat
A fost din ce-am iubit.


Tu,dragoste,m-ai invatat 
S-ascult,sa spun,sa tac
S-apoi sa rad m-ai invatat
In tot ceea ce fac.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu