WeLcOmE

▄ █ ▄ █ ▄ █ ▄MÜŝįк is My Life▄ █ ▄ █ ▄ █ ▄

luni, 11 aprilie 2011

Adevaruri amuzante,culmi,glumE!Toate pt. voi!

Adevaruri:-Daca esti om mare,inca poti fi tratat ca un copil.Cum?doar vino acasa de la serivici cu un balon in mana...
-Daca esti baiat,poti manca o banana in public,fara comentarii...in afara de ala ca esti "gay":))
-Daca esti fata,poti folosi orice periuta de dinti in public...in  afara de aia electrica...DE ce?(....vibreaza...):))


Culmi:Culmea picturii:Sa te arunci de pe un bloc.....de desen..
Culmea economiei:Sa speli hartia igienica dupa ce ai folosit-o...
Culmea prostiei:Un politist blond.
Culmea culmilor:Mutul ii spune surdului ca orbul se uita la ei!
Culmea nesimtirii:Sa scrii pe coliva la multi ani.
Culmea sexului in grup:SA ramai pe dinafara!
Culmea orbului:Sa-si vada moartea cu ochii!


GlumE: Vine Ion de la oras si vorbeste catre Maria,hotarat:
-No,Marie,inchide becurile si in pat cu tine!
-Poi,mo  Ioane,mai aveam treaba,ma!
-Haide,fa!
Maria,n-are incotro,se conformeaza.Trece in  pat langa Ion,Ion trage plapuma peste ei si continua dialogul cu sotia:
-No,Maria acuma sa-ti arat ce ceas cu fosfor mi-am luat!


 Doi ardeleni intra într-un bar. Ion îl întreaba pe Vasile:
- No, ma, ce esti asa de suparat?
- Apai abia astept sa ajung acasa si sa rup chilotii muierii. 
- D-apai ce ai, ma, cu chilotii femeii?
- Apai ma asa ma strîng ca de-abia pot mere cu ei pe strada.

Profesoara la scoala, incercind sa stimuleze mintile scolarilor, a intrebat:
- Ce este rosu aprins si stralucitor?
Bula sare si raspunde:
- Un camion de pompieri!?!
- Nu, zice profesoara, dar imi place cum gindesti. Altcineva?
Maria zice:
- Un mar?
- Corect! zice profesoara.
Apoi Bula zice:
- Am si eu o intrebare... Ce este lunga, tare, rotunjita, cu par la un cap, si o bagi si scoti din gura????
- Bula !!!...tipa profa, noi nu vorbim asa aici!!!
La care Bula zice:
- Periuta de dinti!!! Dar imi place cum ginditi!

Bulă face o gluma de 1 aprilie:
- Mamă, vezi că tata s-a spânzurat în garaj!!!
Fuge mă-sa în garaj, nimic... Apare si Bulă:
- Hă, hă, hă! Păcăleală de 1 aprilie: s-a spânzurat în pod!

Cica un taran pescuia si el la navod si prinde crocodilul de aur. Si zice crocodilul:
- Om bun, da-mi drumul in apa si-ti voi indeplini o dorinta.
Ii da taranul drumu', se gindeste, si zice:
- Bai, vreau sa-mi ajunga sula pina la pamint.
Si crocodilul i-a mincat picioarele ... 

 
I: Cum se sinucide un tzigan?
R: Isi miroase sosetele.
I: Cum se sinucide un roman?
R: Ii spune bancul asta tziganului.

Cum a scos Mihai Viteazu sabia din fantana?
Udă: ))


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu