WeLcOmE

▄ █ ▄ █ ▄ █ ▄MÜŝįк is My Life▄ █ ▄ █ ▄ █ ▄

joi, 8 martie 2012

Glumitze la inceput de Primavara

doi sateni la o bere.in timp ce unul privea copacii infloriti si iarba moale zice:
              -ce frumoasa e primavara...totul revine la viata... 
         al doilea il priveste speriat si-i zice:
             -nu ma speria bai ca abia am ingropat-o pe soacramea!




"Examen de fizica la.Subiectul:.La sfirsitul examenului il intreaba unul din elevi pe colegul lui de banca din timpul examenului:

-""Ma tu ai stiut?""

-""Perfect!"" raspunde intrebatul.

- ""Sa-ti dea D-zeu sanatate"" zice primul""inseamna ca am stiut si eu,ptr. ca am copiat cuvint cu cuvint de la tine.

Enervat si ingrijorat elevul care stiuse ii spune celuilalt:

-Idiotule,cum ai putut face una ca asta,acum o sa ne prinda si o sa ne pice pe amindoi!

-Fii serios ,ii raspunde cel care copiase,n-o sa se prinda nimeni pentru ca am mai si schimbat.De exemplu unde tu ai pus -ION-,eu am pus-GHEORGHE-!!""





Stiti care este culmea nesimtirii?Puricele sa aiba paduchi.




Culmea cutremurului: sa urci cu liftul si sa cobori cu blocul.


Intrebare:
Care este culmea geografiei?
Raspuns:
Sa deschizi Portile de Fier cu Cheile Bicazului.





culmea durerii:
Sa alergi pe o muchie de cutit si sa pui frana







culmea dezamagirii:
Sa scrie pe usa "Femei" si sa gasesti doar wc-uri.







-Care e culmea culmilor?
-Sa-i spuna mutul surdului ca orbul se uita la ei si ca schiopul fuge dupa chel sa-l traga de par.





SURSA: http://www.director.crosmedia.ro/





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu