WeLcOmE

▄ █ ▄ █ ▄ █ ▄MÜŝįк is My Life▄ █ ▄ █ ▄ █ ▄

vineri, 25 martie 2011

Adolescenta---->ep. 13

Salut lume!Sunt din nou ON!Am avut calculatorul stricat deeci....Sorry daca v-am lasat in "SUSPENSIE" daca voi mai posta sau nu pe blog,dar iata k postez iar!:D...LOL
Oricum,baieti si fete ,adica doar fete caci in episodul de astazi vorbesc numai cu fete,despre fete.Deci,fetele,stiti ce simtiti atunci cand iubiti un baiat.Corect?Mereu va vine sa lesinati in prezenta respectivului si daca il vedeti cum isi pune un pulover peste tricou va laudati la toata gasca , ca l-ati vazut  schimbandu-se(Adik l-ati vazut...cum se spune...NUD:))}.Stiu si eu sentimentul acesta.Da,sunt "IN LOVE",plutesc pe aripile norilor.De cine?Asta nu va spun.In schimb,va voi spune cum sa scapati dintr-o situatie jenanta in care veti fi supuse  in fata baiatului de care va place.


CAZUL I-->Sunteti in pauza.Tu si prietena ta veniti de la oglinda din baie,iar tipul visurilor voastre sta cu toata gasca.Din  cauza ca va-ti pierdut in ochii lui mari,verzi,va lasati dusa de val si pasiti pe unde nu va fierbe oala si...cadeti....Atunci,toata lumea incepe sa rada,mai ales tipul perfect.:((Ce faceti?Pur si simplu incepeti sa radeti si sa folositi scuza:"WoW!Trebuie sa se puna un semafor pe aici!"..sau daca sunteti niste fete mai deschise puteti spune:"Picioarele mele au petrecut fara mine:))!".Sigur veti scapa basma curata.!


CAZUL II-Colegul vostru de banca este un dulce si sunteti super indragostite de el.Problema este ca el este desteptul clasei.Profesoara te face atenta,dar zambetul colegului tau te cucereste,iar dupa cateva momente de neatentie,profesorul iti pune un 4 care te cucereste!Colegul tau incepe sa rada,si iti spune ca esti o fraiera.Cum rezolvi asta?Simplu:raspunzi cu calm:"Daca as fi foarte atenta nu m-as stradui sa iau o nota mica,iar acum ca stiu cum se face,m-am bucurat ca am incercat.Deci sunt o fata flexibila!"


USOR!CORECT?:d:d:d:d

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu