WeLcOmE

▄ █ ▄ █ ▄ █ ▄MÜŝįк is My Life▄ █ ▄ █ ▄ █ ▄

vineri, 20 ianuarie 2012

Pentru messenger-isti!!!OBligatoriuu

Hey guys!
Trebuie sa va informez referitor unui lucru suuper important...niciodata nu dati accept anumitei persoane cu ID-ul eu.eu13 pentru ca,aflasem eu aseara este un asa zis baiat din Craiova care vrea sa isi araate "ce are"...Va trimit conversatia(avand in vedere ca unde vedeti ALY inseamna ca sunt eu.UNde vedeti ca scrie Eu Eu inseamna ca e respectivul.)

START!
Eu Eu: rasp

aLY: umm...ne cunostem?
aLY: cunoastem*

Eu Eu: sunt un baia din craiova
Eu Eu: mio arat la web

aLY: aha bn
aLY: arataio altcuiva amice)
aLY: haide mha fi serios

Eu Eu: nu ma crezi ?

aLY: LOL haide mha fi serios mai face omu glume deastea da...totusi...
aLY: deci what the hell

Eu Eu: serios
Eu Eu: de unde esti

aLY: din bucuresti

Eu Eu: de kti cm crezi co am

aLY: de nush nu ma int haide frate fi serios))))))

Eu Eu: iti dau web sa vezi
Eu Eu is typing...
Eu Eu: ?

aLY: nu mersi
aLY: nus interesata
aLY: hay mha lasama cu vrajeala cati dau igg nam chef de glume

*aici e partea in care mi-a dat webcam-ul*

Eu Eu: tu tiai bagat
Eu Eu: vreodata degetu ?
Eu Eu is typing...
Eu Eu: sincer


aLY: nu)) helou frate traiesti barem pe pamant?)))))))))))))))))))))))=))))))))

Eu Eu: Da acc la web cam

*si aici vine partea in care i-am dat igg*


Deci,copii,invatam un lucru foarte important...niciodata nu dati accept  persoanelor cu ID-ul eu.eu13 .Veti regreta!!!:)):))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu