WeLcOmE

▄ █ ▄ █ ▄ █ ▄MÜŝįк is My Life▄ █ ▄ █ ▄ █ ▄

sâmbătă, 11 februarie 2012

The old is the new "New"

RO:Hey,guys!Ca de obicei,cand nu am ce face(in majoritatea timpului cand stau acasa)ma uit in arhiva calculatorului.Si m-am uitat in activitatea din 2004(anul in care am primit calculatorul) si am gasit jocurile de pe atunci.Printe ele se numara si preferatul meu->captain claw.E joc de tip arcade.Si,desigur era sters.Asa ca,am folosit magicul Google ca sa il RE-Downloadez pentru PC.A durat maxim 5 minute.Nu am folosit torrent,pentru ca trebuia sa platesc 10 euro(Cine plateste atata pentru un joc pe care poti sa-l iei MOCA?)
       Astfel,cu jocul  DOWNLOADAT:) am inceput sa joc jocul cu care am crescut si pe care l-am sters cand ma invadasera virusii(de computer,ma-ntelegi?)Si sa va dau si o scurta descriere a jocului:


‘Captain Claw’ este un joc tipic “scroller”, produs de Monolith Productions şi lansat pe 30 septembrie 1997. Sunteţi Căpitanul Nathaniel J. Claw, un renumit pirat evaziv, care a fost în cele din urmă capturat şi închis. Aşteptind execuţie în celula lui, Claw descoperă o scrisoare scrisă de un fost condamnat, descriind Amuleta legendară de Nouă Vieţi. Cu puterea lui şi speranţă reînnoită de promisiunea aventuri, Claw evadează şi se începe o căutare de a revendica echipajul său şi a localiza pietre pentru amuletă.(sursa: http://kapitanpazur.piasta.pl/ro/index.html  <----site-ul official al jocului din RO)


        Il puteti downloada de pe orice site doriti care raspunde la cutarea de pe Google "download Captain Claw full PC",sau daca vreti,va dau un link: http://www.filestube.com/d/download+captain+claw+full aici e o lista de unde va puteti alege de pe ce site vreti sa downloadati jocul,desigur asigurati-va ca alegeti o varianta FREE,si s-ar putea sa gasiti si recomandari.Va dau un sfat:nu cumparati jocul,luati-l gratis.Cel mai bine->pentru cardurile voastre!:)


In orice caz,va urez multa bafta,si sper sa va distrati.Nu uitati,spiritul de pirat e tot ce conteaza!:) (am gasit si eu asta tot pe o pagina,dar...mai conteaza?:P)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu