WeLcOmE

▄ █ ▄ █ ▄ █ ▄MÜŝįк is My Life▄ █ ▄ █ ▄ █ ▄

miercuri, 11 aprilie 2012

StarStorY!

Hey,guys!Am primit un mail urgent de la un fan "My Life": andleutzaBombonikk98 .Uitati ce ne-a scris in e-mail-ul ei:
       Buna!Big Sprouser here!Da,sunt fana Dylan si Cole Sprouse.Din curiozitate....am inteles ca ei au intrat la NYU(New York University).Dar ce s-a mai auzit de ei?Ce au mai facut la NYU?Mi-e dor de ei!!!!! Le-am vazut "The Suite Life movie" pe blogul tau,si pot spune ca e senzational filmul!Deci...Dylan si Cole...ce au mai facut gemenii mei preferati?:X:X:X


Da.Deci si tu esti Sprouser, andleutzaBombonikk98! Deci,ai dreptate,gemenii au intrat la NYU,cea mai tare facultate din SUA.Baietii admira mereu frumusetea New York-ului,asta se vede din cateva post-uri de-ale lor pe conturile lor personale de Twitter( @sprousearts (contul lui Dylan) si @TheOleKingCole (contul lui Cole).Te asigur ca cele mai multe informatii legate de ei le poti gasi pe site-ul asta: http://www.sprouseland.com/ si acolo afli mai multe.Nu stiu daca stiai,dar ei au filmat pentru reclama la iaurturile acelea...Danimals,impreuna cu Bella Thorne.Cred ca stii ,dar Cole si-a lasat parul lung.Toate fanele lui sunt si mai obsedate ca pana acum:)).Multi au recunoscut ca arata foarte bine.Echipa NYU de elevi a participat la Fyre Olympics si a castigat;) ,desigur cu Dylan si Cole in frunte.Cea mai recenta poza a lor(de fapt sunt 2):
     1.La Elegance on the water Event.A big fan,am putea spune.O alta norocoasa i-a intalnit.A postat imediat poza pe contul ei de pe tumblr.,la care a comentat asta: "irubyboo: “Me with the twins @ Elegance on water!" .Mi se pare chiar foarte tare poza,uite-o:


 2.O alta fata posteaza pe twitter un sneak-peek.I-a pozat pe gemeni cand acestia se indreptau catre NYU.Toti ne bucuram ca ei sunt asa de "studiosi" si ii felicitam si le uram bafta,dar pana la felicitari,uite poza:


    Sper ca te-am ajutat.Stay tuned with the Sprousers!;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu