WeLcOmE

▄ █ ▄ █ ▄ █ ▄MÜŝįк is My Life▄ █ ▄ █ ▄ █ ▄

sâmbătă, 14 aprilie 2012

GirLPoweR

Hello,"My Life" fans! Voiam sa va instiintez cu privire la  infiintarea unui nou blog,pe care v-as invita sa il vedeti ocazional.De fapt,este vorba a doua bloguri.Unul este facut in colaborare cu niste prietene foarte apropiate mie,care doresc sa ramana anonime,si le voi respecta alegerea.Este vorba despre blogul "Magic in Darkness",pe care eu voi mai posta ocazional.Si ele ma vor ajuta,fetele acestea intrand pe adresa mea.Este foarte frumos sa colaborezi cu prieteni.Blogul,sau ma rog,adresa lui o puteti gasi la "Descriere",daca veti accesa Profilul meu.Celalat blog il voi face eu,singura.In acel blog voi scrie despre creatiile mele  literare.Va fi un blog ceva mai personal,pe care voi incerca sa pun pe cat posibil poze facute de mine.Eu sper sa va placa.Adresa blogului va fi:
             http://read-and-live.blogspot.com/   iar daca va aparea vreo modificare ulterioara,va voi anunta.Deocamdata,blogul read-and-live este in curs de creatie,deci nu stiu sigur daca adresa va ramane aceeasi.De maine puteti incerca aceasta adresa.Dupa cum am spus,nimic nu este sigur.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu