WeLcOmE

▄ █ ▄ █ ▄ █ ▄MÜŝįк is My Life▄ █ ▄ █ ▄ █ ▄

joi, 30 decembrie 2010

Episode in RO.....

Zack&Cody..........Episode 1 in RO 
 -Ok,soro,il voi astepta.
 -Este elev la scoala mea si e foarte bun ca babysitter!
-Dar am 17 ani!
-Stiu,stiu ,dar cand eram acasa erai ca o tornada deci......
       *Cioc Cioc*                
-Cineva bate la usa.Tre' sa plec paaaa!
C:Buna,imi pare bine sa te cunosc.
CY:Buna,sunt Crystal si tu esti.....
C:(intrand in hol)Sunt C....Dumnezeule!
CY:Imi pare bine sa te cunosc:D:D:D.Ea e sora mea(Cea mica) Rebeccah!
Z:(uitandu-se la o harta-am uitat sa scriu asta data trecuta)Hey,omule,era sa ma pierd si....(uitandu-se prin casa)Imi place casa asta!
CY:Buna,numele meu e Crystal si ea e Rebeccah.
Z:Numele meu e Zack.
CY(in mintea ei):E destul de dragut!!!
C:Deci,mai intai voi citi regulile!(Cody se va aseza pe canapea si canapeaua se va duce....in jos...)Whoa!!!

R:Asta e canapeaua ucigasa-filmul
C:Zack,pot vorbi cu tine pentru cateva secunde?
Z:D,de ce nu?
C(incepand sa plenga0sa se smirocaie mai exact):Ce voi face,tipule?Mobila o sa ma omoare!!!
Z:Doar concentreaza-te la munca ta.De ce nu incepem cu o ora de curatenie?
C:Ok, e ok
Z:Si inceteaza sa mai plangi ca un soarece!
C:OK,e ok       Fetelor,     e timpul sa curatam tot gunoiul.Sa incepem cu camera  lui Rebeccah.Zack,vei scrie ce-ti voi zice eu.
Z:*Intrand in camera*Bine,voi scrie ce.....in ce am calcat?
R:*Luand o "PORTIE":           Continue altadata

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu