WeLcOmE

▄ █ ▄ █ ▄ █ ▄MÜŝįк is My Life▄ █ ▄ █ ▄ █ ▄

joi, 30 decembrie 2010

About

Poate unii dintre voi nu au inteles despre ce e vorba in poveste(nu aveati de unde intelege caci nu v-am explicat nimic...:P)Deci : Jessica(georgy-one of my BFF) este sora mai mare a lui Crystal(je-aici de fata) si a lui Rebeccah(andrea-alta BFF).Jess(cum mai este numita) are grija de toata casa si de fetele celelalte,avand si un servici suplimentar.Gandindu-se ca nu mai are timp pentru tot,il angajeaza pe Cody Martin(Cole Sprouse) sa aiba grija de fete-fiind babysitter.Cody se gandeste si el ca va avea nevoie de HELP asa ca il ia cu el si pe Zack Martin(Dylan Sprouse) ,fratele lui.Cei 4(5 caci Jessica mai apare in cateva faze comice) vor trece prin cele mai trasnite aventuri impreuna deci,succes la citit.Dupa ce voi scrie tooaaaaaaate episoadele le voi si traduce.Deocamdata mai am de lucrat la episodul 2 caci am scris doar part 1!
                 ACTORI: DYLAN SPROUSE,COLE SPROUSE,GEORGY(nu vrea sa i se cunoasca identitatea secreta),ANDREEA(la fel ca la georgy) SI EU-ALEXANDRA-VIITOAREA ACTRITA PROFESIONISTA-ASTA E VISUL MEU SA NU ZICETI NIMIC DECI-SSHH!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu