WeLcOmE

▄ █ ▄ █ ▄ █ ▄MÜŝįк is My Life▄ █ ▄ █ ▄ █ ▄

luni, 6 decembrie 2010

BUNAAAAA!

Salut!Numele meu este Alexandra,am 12 ani si sunt din Buzau,un oras super tare din Romania.Eu stau chiar langa scoala(ce noroc pe capul meu!) , si  chiar sunt de acord cu asta (90%) ;)
Sa va mai zic cate ceva despre mine:
-Numele meu:Chirca Alexandra Andreea
-Ziua de nastere:13.09.1998
-Nascuta in Buzau
-Parola mea preferata:Kitty
-Zodie:Fecioara
                         LA SCOALA
-Clasa:6  C
-Subiecte preferate:Engleza,Romana
-Nr elevi in clasa mea:28


                           Prefernite:
-Sporturi:Volei
-Joc video:nu conteaza atata timp cat nu este un joc plictisitor
-Filme:stapanul inelelor,piratii din caraibe
-Animal preferat:lup
-Carte preferata:Apus de Soare
-Revista preferata:BRAVO si BRAVO GIRL
-Locul in care as vrea sa ajung:California
-Mancare preferata:Orice care nu e orice :)):)):))
-Pizza:cu pepperoni ,LOL
-Culoare preferata:portocaliu
-Muzica:pop,rock(Avril Lavigne,linkin park,muse,paramore,shakira,justin bieber,jesse mccartney,Beyonce,)
-



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu