WeLcOmE

▄ █ ▄ █ ▄ █ ▄MÜŝįк is My Life▄ █ ▄ █ ▄ █ ▄

miercuri, 23 februarie 2011

Adolescenta---->ep. 1

Deci,dragii mei, ne-am ocupat pana acum de Zack&Cody, gandindu-ne doar la amuzament.Insa nu ne-am gandit demult(de cand am inceput eu sa postez) sa scriem si despre adolescenta.Este o perioada foarte schimbatoare.Atatea greutati,atatea neintelegeri.....nici nu iti mai vine sa te gandesti si la altceva in afara de aspect
(fetele0 si la gasca(baietii).
Sa ne impartim pe din doua si sa vedem ce preocupa pe ambele genuri:
                 Fetele 
Fiinta sensibila,misterioasa si mai ales neinteleasa este fata.Baietii pur si simplu nu inteleg de ce fetele trebuie sa stea atat de mult timp in oglinda machiandu-se ,aranjandu-se si imbracandu-se.De ce?Ganditi-va baieti,daca o fata ar veni la scoala spre exemplu nearanjata v-ati bate joc de ea,ati rade si i-ati zice:MUMA PADURII.Fetele trebuie sa se aranjeze pentru ca acesta este un "BLESTEM" al feminitatii.
Nu exista fete urate,exista doar fete care nu au grija de ele.
Chiar si fetele gresesc atunci cand fac excese.Spre exmplu:in oras,cu prietenele,nu ne deranjeaza sa luam un suc,trecem pe la fast-food .sau acasa,in fata televizorului,in timp ce il urmarim pe Guiellrmo cum se desparte de Natasha,rontaim o ciocolata.GRESIT!Din cauza acestui obicei....puteti capata...*asteptati numarul urmator*:):):)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu